جایگاه PHP در سال ۲۰۱۹

طراحی وب

جایگاه PHP در سال ۲۰۱۹

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که…

توسط تم سیلز
-- آخرین بروزرسانی : 02-06-2019
-- بازدیدها : 93
اشتراک گذاری در :
امتیازدهی به مطلب :
4+

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای

دنیای تکنولوژی و برنامه نویسی روز به روز در حال تغییر و تحول می باشد. بنابراین افراد زیادی درباره آینده زبان برنامه نویسی خود، نگران می باشند. آنها دوست دارند بدانند زبان نویسی که انتخاب کرده اند در آینده چه سهمی از بازار را خواهد داشت و تا چه زمانی می تواند نیازهای خود و کاربران را برطرف کند. در این مطلب، می خواهیم توصیف کنیم که آیا PHP در حال مرگ است یا نه. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.


آینده زبان PHP

آینده زبان PHP

برای اینکه بتوانیم چشم انداز درستی از آینده زبان برنامه نویسی پی اچ پی داشته باشیم، باید آن را از دو جهت بررسی کنیم. اول اینکه این زبان باید  بررسی شود تا ببینیم در آینده چه ویژگی های جدید و رقابتی می خواهد به کاربران خود ارائه کند. در مرحله بعد باید زبان PHP را از نظر سهمی که در بازار توسعه وب خواهد داشت، بررسی کنیم. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بدانید زبان برنامه نویسی PHP چه آینده ای خواهد داشت.


ویژگی های و تغییرات زبان PHP

آینده PHP

زبان PHP با عرضه نسخه هفتم در سال ۲۰۱۵، توانست در جهت کسب رضایت کاربران و افزایش ثبات در حوزه وب قدم بزرگی بردارد. برخی این نسخه از زبان PHP را یکی از بهترین بروزرسانی های یک زبان برنامه نویسی به حساب می آورند. از جمله تغییرات مهم این نسخه می توان به بهبود عملکرد، کاهش استفاده از حافظه تا حدود ۵۰% و افزایش چشمگیر سرعت (حدودا دو برابر) اجرای آن اشاره کرد. با بررسی این موضوع می توان اینگونه برداشت کرد، که تیم توسعه PHP بر روی بهبود عملکرد این زبان تمرکز کرده اند.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x