گزارش وبینار خیریه

طراحی وب

گزارش وبینار خیریه

ما در سون لرن به تازگی شروع به برگزاری کارگاه های حضوری و وبینارهای غیرحضوری کردیم که در آن علاوه بر به اشتراک گذاری محتواهای بسیار مفید و سودمند، یک…

توسط تم سیلز
-- آخرین بروزرسانی : 02-06-2019
-- بازدیدها : 50
اشتراک گذاری در :
امتیازدهی به مطلب :
2+

ما در سون لرن به تازگی شروع به برگزاری کارگاه های حضوری و وبینارهای غیرحضوری کردیم که در آن علاوه بر به اشتراک گذاری محتواهای بسیار مفید و سودمند، یک هدف خیریه را نیز دنبال میکنیم.

در روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ وبینار ساخت بازی اعداد با جاوا اسکریپت را برگزار کردیم که قرار بر این شد که تمام مبلغ بدست آمده از این وبینار را برای کودکان مبتلا به سرطان هزینه کنیم.


رایگان یا پولی؟ مسئله این است

ما در عنوان یک کارگاه ها و وبینار ها، از واژه‌ی رایگان استفاده میکنیم. اما برای بسیاری از دوستان این سوال وجود دارد که اگر این کارگاه ها و وبینارها رایگان است، پس چرا بابت آن هزینه دریافت میکنید. در اینجا میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

منظور و مقصود ما از استفاده از واژه‌ی رایگان در این کارگاه ها و وبینارها به این دلیل است که از هزینه‌ای که شما برای شرکت در این وبینار پرداخت میکنید، سود و منفعتی عاید تیم سون لرن نخواهد شد، و تمام هزینه‌ی آن بصورت تمام و کمال به حساب خیریه واریز خواهد شد.

در واقع هنگامی که ما یک وبینار یا کارگاه حضوری برگزار میکنیم و عنوان میکنیم که این وبینار یا کارگاه بصورت رایگان برگزار میشود، منظورمان این است که تمام مبلغی که از ثبت نامی های آن وبینار و کارگاه جمع میشود را در مسیر کارهای خیریه هزینه میکنیم.

امیدواریم دغدغه‌ ذهنی‌ای که برای دوستان در این زمینه پیش آمده بود، با این توضیحات رفع شده باشد. هدف ما از انجام اینکار، علاوه بر تولید محتوای خوب و باکیفیت، انجام مسئولیت و رسالت اجتماعی‌مان هست و دوست داریم با اینکار، کمک هرچند کوچکی به دیگران بکنیم و در یک کار خیر سهیم شویم ????

پروتکل HTTP چیست؟


گزارش وبینار ساخت بازی اعداد با جاوا اسکریپت

این وبینار بصورت لایو در روز صبح سه شنبه و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شد و تعداد ۹۰ نفر از دوستان با میانگین ۱۹۰۰۰ تومان در این وبینار ثبت نام کردند که مجموعا به عدد ۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسیدیم. که همانطور که وعده داده بودیم تمام این مبلغ را به حساب موسسه‌ی محک واریز کردیم که در راستای کمک به کودکان مبتلا به سرطان هزینه میشود. در زیر میتوانید مستندات این واریز را مشاهده کنید (برای مشاهده‌ی عکس‌ها در سایز بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید):

 

در این وبینار اقدام به ساخت یک بازی اعداد با جاوا اسکریپت کردیم. در زیر میتوانید سورس کد این بازی را دانلود کنید و اگر میخواهید چیزی شبیه به آن طراحی کنید، میتوانید اقدام به تهیه‌ی فیلم این وبینار کنید:

دانلود سورس کد بازی اعداد با جاوا اسکریپت

از مشارکت و همکاری شما بی نهایت ممنونیم و به شما افتخار میکنیم. امیدواریم در وبینارها و کارگاه های خیریه‌ی بعدی نیز در کنار ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یادگیری نکات جدید، در یک کار خیر نیز باهم شریک شویم.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x